hobbies

Klassieke gitaar is niet onze enige passie. Deze rubriek dient om beter kennis te kunnen maken, andere hobbies te delen, te kletsen over van alles en nog wat, of de laatste "gitaristenmop" te posten
Annemarie

Bericht door Annemarie » zo okt 09, 2005 11:47 pm

Het is meteen duidelijk wat de hobby van Vabulo is. Hik.... :D

Simonette

Bericht door Simonette » ma okt 10, 2005 10:59 am

vabulo schreef:@ Simonette,

Dit laatste beestje interesseert me echt niet meer als ik die flessen wijn in dit wijnrekje zie liggen.
Welke grand crus liggen er tussen?
Vabulo, helaas geen Grand Crus. Laatst lag er nog wel een heel lekkere St. Emilion aangeschaft bij de Delhaize in Gent (scheelt aanzienlijk met NL prijzen!), maar helaas is die al soldaat gemaakt. In het rek zie je (overigens heerlijke) Zuid-Afrikaanse cabernetjes :lol:

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » ma okt 10, 2005 12:19 pm

Hallo Simonette,

Je moet me toch eens uitleggen hoe je die katten zo mooi kunt fotograferen. Ik heb tevergeefs geprobeerd om een fotootje te maken van die van mij, maar ik moet maar afkomen met een fototoestel in haar buurt, of ze loopt weg....
Marie-Claire

Simonette

Bericht door Simonette » ma okt 10, 2005 12:45 pm

Marie-Claire schreef:Hallo Simonette,

Je moet me toch eens uitleggen hoe je die katten zo mooi kunt fotograferen. Ik heb tevergeefs geprobeerd om een fotootje te maken van die van mij, maar ik moet maar afkomen met een fototoestel in haar buurt, of ze loopt weg....
Marie-Claire
Hallo Marie-Claire,

Allereerst dank voor het compliment. :oops: Nu moet ik nog eens zo'n mooie MP3 plaatsen..
Omdat het een digitale camera is kan ik er lustig op los klikken en de katten zovaak trekken als ik wil. Van de 30 shots is er dan 1 "goed". Deze 2 Sphinxen zijn een dagelijks onderwerp van mijn hobby fotograferen geworden...de flits doet ze bijna niets meer...en die camera zien ze contunue in mijn hand, hihi. Het is een Sony DSC 828 cybershot toestel. Succes met jouw kat! Wat voor ras is het trouwens? Groetjes, Simonette

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » ma okt 10, 2005 1:23 pm

Dag Simonette,

Die van mij is een Europese straatkat, wel een leuke.
Marie-Claire

Simonette

Bericht door Simonette » ma okt 10, 2005 1:31 pm

ja, die zijn het liefst! Zelf had ik vroeger een lapjeskat...meer een voetbal op poten