Site voor dames of heren????

Heeft U een interessante gitaristieke weblink gevonden? Maak anderen blij door ze met hen te delen. Lees wel het eerste berichtje vooraleer een link door te geven.
vabulo

Site voor dames of heren????

Bericht door vabulo » za okt 15, 2005 2:26 am

http://www.geg.at

En de mannen doen ondertussen den afwas.

Simonette

Bericht door Simonette » za okt 15, 2005 10:38 pm

...behalve Manfred. Leuke site Vabulo! :lol:

vabulo

Bericht door vabulo » za okt 15, 2005 11:39 pm

Simonette schreef:...behalve Manfred. Leuke site Vabulo! :lol:
Scherp gezien. Dit was me nog niet opgevallen; .....de snoeper met al de jonge meiden.

Simonette

Bericht door Simonette » zo okt 16, 2005 11:12 pm

hihihihi!!!! inderdaad, dat dacht ik ook...heb je die smile gezien? :lol: :lol:

Jean

Bericht door Jean » di okt 18, 2005 2:39 pm

zoo zeg..hoe krijg ik een afspraakje met een van die jonge dames? :wink:
Lijkt me wel trouwens ook weer zeer moeilijk om daar leiding aan te geven.
'We all do have limits'
-Scot Tennant-

Annemarie

Bericht door Annemarie » di okt 18, 2005 4:49 pm

Heel goed je best doen met het oefenen op de gitaar en wie weet.... wil een van hen wel een duetje met je spelen :D

vabulo

Bericht door vabulo » di okt 18, 2005 5:44 pm

Een duetje?
Dit zou me nooit lukken. Ik zou teveel afgeleid worden.

Jean

Bericht door Jean » di okt 18, 2005 8:53 pm

haha...misschien kan ik ze in dat geval beter van mijn zangtalent overtuigen...alleen zang en klassieke gitaar...hoe is dat te combineren?
Ik heb wel op Night of the Proms John Williams dat zien doen met die contra-tenor.
En zo heb ik het toch weer omgedraaid in een serieus thema :D... Zijn er stukken die zang combineren met klassieke gitaar?
'We all do have limits'
-Scot Tennant-

nelson

Bericht door nelson » di okt 18, 2005 8:59 pm

ik zou't anders wel zien zitten om t omgekeerd te doen ze.
zie me al staan voor bende mannelijke gitaristen (mogen natuurlijk beetje knap zijn en niet te oud hé)

nelson

Bericht door nelson » di okt 18, 2005 8:59 pm

ik zou't anders wel zien zitten om t omgekeerd te doen ze.
zie me al staan voor bende mannelijke gitaristen (mogen natuurlijk beetje knap zijn en niet te oud hé)

Annemarie

Bericht door Annemarie » wo okt 19, 2005 3:22 pm

Jean schreef:haha...misschien kan ik ze in dat geval beter van mijn zangtalent overtuigen...alleen zang en klassieke gitaar...hoe is dat te combineren?
Ik heb wel op Night of the Proms John Williams dat zien doen met die contra-tenor.
En zo heb ik het toch weer omgedraaid in een serieus thema :D... Zijn er stukken die zang combineren met klassieke gitaar?
Zeker, er is genoeg muziek voor zang met begeleiding van een gitaar.
Dowland bijvoorbeeld.

Arlette

Bericht door Arlette » wo okt 19, 2005 5:22 pm

ik zing al heel lang met me gitaar. en kan het ook zeggen de mensen om me heen haha. :oops: ik vind het heel leuk om te doen en soms moet je echt heel veel oefenen. om de melodie te hebben en dan de zang er nog bij is soms moeilijk als je ander tokkeltje hebt dat heel anders is dan de zang. maja oefenen baart kunst zeggen ze dan haha :D

Annemarie

Bericht door Annemarie » wo okt 19, 2005 7:51 pm

Ik kan heel aardig zingen en ook aardig gitaarspelen. Maar tegelijkertijd vind ik echt heel lastig. Ik moet me nog teveel concentreren bij allebei, en op twee dingen tegelijk, dat lukt me niet. Ondanks het feit dat ik een vrouw ben :P

Hmmm, ik heb het wel over klassieke muziek. Gewoon een moppie bij het kampvuur met hier en daar een akkoordje is geen probleem.

Jean

Bericht door Jean » wo okt 19, 2005 8:34 pm

Dowland..moet ik eens op gaan surfen..bedankt ;)

...leuk dat sommigen erbij zingen trouwens...of je nu wel of geen zangtalent bent..eenvoudige dingetjes moet kunnen ;)

Ik doe wel eens 'dust in the wind' van Kansas..die is vrij leuk...maar ik maak ook wel eens zelf iets singer/songwriter-achtigs
Ik zou het wel eens een uitdaging vinden om Flamenco te zingen...ik zou dat wel kunnen..de technieken hebben nogal wat weg van de hard-rock (ja, echt waar..heb het geprobeerd)...alleen dat Spaans :?
'We all do have limits'
-Scot Tennant-

Arlette

Bericht door Arlette » wo okt 19, 2005 10:12 pm

Annemarie schreef:Ik kan heel aardig zingen en ook aardig gitaarspelen. Maar tegelijkertijd vind ik echt heel lastig. Ik moet me nog teveel concentreren bij allebei, en op twee dingen tegelijk, dat lukt me niet. Ondanks het feit dat ik een vrouw ben :P

Hmmm, ik heb het wel over klassieke muziek. Gewoon een moppie bij het kampvuur met hier en daar een akkoordje is geen probleem.

ik weet wat je bedoeld. ik bedoel ook niet akkoorden haha. maar inderdaad wat anders en dat is oefenen oefenen oefenen maar ik kan me dat niet meer herinneren. ik doe het al heel lang en het gaat steeds beter dus. ik wens jou heel veel succes ik hoor het nog

Groetjes Arlette