2005-09-11: Muziekbeurs Antwerpen (BELGIE)

Post hier alle gegevens over te komen concerten, of een verslag over een concert. Als titel het formaat YYYY-MM-DD. Concert van XXX te YYY. Op die manier kunnen we de concerten mooi chronologisch ordenen.
annoost

2005-09-11: Muziekbeurs Antwerpen (BELGIE)

Bericht door annoost » zo aug 21, 2005 3:22 pm

Lijkt me wel interessant
http://www.verreydt.be/agenda.htm

Ann

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo aug 21, 2005 4:18 pm

Dit is zeker interessant.
Marie-Claire

swastassijns

Bericht door swastassijns » wo sep 07, 2005 8:39 am

Op zondag 11/09 is er ook Muziekbeurs in het Bouwcentrum Antwerpen...te combineren met een bezoekje aan Walter Verreydt's atelier (spijtig genoeg zijn de avondconcerten uitverkocht)?

Misschien loop ik daar wel een van jullie tegen het lijf?? :wink:

annoost

Bericht door annoost » wo sep 07, 2005 11:39 am

swa, ben jij van plan te gaan zondag??? naar walter verreydt en antwerpen???
Normaal gezien ga ik ook.(naar beiden) Ik denk 's morgens eerst naar Verreydt te gaan en dan 's namiddags naar Antwerpen. Misschien zien we elkaar daar dan wel?.
Hoe gaat het overigens met de choros?.
Ann

swastassijns

Bericht door swastassijns » wo sep 07, 2005 12:00 pm

Dag Ann,

ik ga pas in de namiddag vertrekken naar de Muziekbeurs en eventueel (als ik het daar te snel beu ben) rij ik nog eens door naar Verreydt (facultatief omdat ik wel al eerder eens een gitaarbouwer-atelier gezien heb en omdat ik toch niet naar het concert kan gaan).
Dus: misschien kunnen we mekaar inderdaad wel zien op de Muziekbeurs...

Hoe gaan we mekaar daar herkennen? Zal ik een rode roos in mijn knoopsgat steken :lol: ... euh... bij nader inzien heb ik niet echt knoopsgaten die daarvoor in aanmerking komen. We verzinnen wel iets anders.

Choros: begint te gaan, maar vorderingen gaan toch trager dan gedacht. Ik haal helemaal jouw regelmaat nog niet hoor... dus als je op zeker wil spelen en je kent nu al iemand anders die het zo feilloos als jij speelt dan kan je beter voor hem/haar kiezen. Ik blijf het echter regelmatig oefenen...

groetjes,

annoost

Bericht door annoost » wo sep 07, 2005 12:58 pm

oefen maar verder Swa, je hebt nog veel tijd hoor :zzz:

Ik heb nog nooit een atelier bezocht vandaar dat ik dit wel eens zou willen zien, en ik hoop dat het er 's morgens nog iets kalmer is.
Ben je overigens vroeger al eens naar de beurs in Antwerpen geweest? dan weet je misschien wel te zeggen o f het de moeite is. Het zou inderdaad wel eens leuk zijn van elkaar eens te zien. Ik heb net gezien dat je avatar een foto bevat maar niet echt duidelik genoeg om te herkenbaar te zijn; ik ben overigens zeer slecht in het herkennen van mensen. We vinden er wel iets op
Ann

swastassijns

Bericht door swastassijns » wo sep 07, 2005 1:33 pm

ik ben nog nooit eerder naar die beurs geweest, dus ik weet niet in hoeverre het interessant kan zijn.
Ik ben niet van plan om een instrument te kopen, maar eens rondneuzen kan nooit kwaad.

Als je komt kunnen we proberen om een originele manier te verzinnen om mekaar te herkennen?

tot dan!

swastassijns

Bericht door swastassijns » vr sep 09, 2005 1:24 pm

Ann,

... en misschien nog andere forumleden die van plan waren om nu zondag naar de muziekbeurs in het Bouwcentrum Antwerpen zouden gaan: ik zal er rondlopen met een badge met het 'Delcamp.net'-logo ...
Zo kan je mij dan eventueel herkennen... en maak ik nog wat reclame voor het forum :lol:

groetjes,

annoost

Bericht door annoost » vr sep 09, 2005 11:45 pm

jawadde, zelf gemaakt? een goed idee. Ik moet nu wel naar alle mannen hun borst beginnen kijken :wink:
Hopelijk is het groot genoeg want ik draag een bril.( Ik moet zeggen dat ik het wel briljant gevonden vind van je)
Ann

annoost

Bericht door annoost » za sep 10, 2005 10:13 am

hebben we nog een backup plan nodig?? of wagen we het erop.

Ann

swastassijns

Bericht door swastassijns » za sep 10, 2005 12:42 pm

ja, 't is in elk geval beter dan wanneer jij een badge zou dragen... want dan zou ik naar alle vrouwen hun borsten .... :wink:

we wagen het erop zeker?
tot morgen!

Hell Yeah

Bericht door Hell Yeah » za sep 10, 2005 4:21 pm

aha in antwerpen ... dan ist wel is mogelijk dat ik ook kom.. veel te zien of niet ?
en wat ?

annoost

Bericht door annoost » za sep 10, 2005 9:51 pm

ik weet het niet, ben er nog nooit geweest. Maar ik ga ook naar het atelier van walter verreydt en dan kan in in Antwerpen ook eens binnenspringen.
Ann