hallo, ik ben Ann

Om u voor te stellen, en meteen een vriendelijke goeidag te versturen naar de mede-forumleden
Gast

hallo, ik ben Ann

Bericht door Gast » wo jul 06, 2005 1:43 am

Hallo; ik ben blij te zien dat de nederlandstalige site weer wat uitgebreider geworden is, vandaar dat ik mij hier ook maar eens zal voorstellen.
Zoals gezegd ben ik Ann. Ik ben 43 en ben als 9 jarige met mijn gitaarstudie begonnen.Ik heb tot mijn 18 les gevolgd in Oostende.Toen was ik afgestudeerd en op mijzelf aangewezen. Ik speelde toen wel nog in een gitaarduo, maar zonder echt les te volgen.
Toen ik werkloos was heb ik nog kamermuziek gevolgd, maar dat heb ik jammer genoeg moeten stopzetten toen ik begon te werken.
Na een tijdje speelde ik echt nog maar sporadisch, iets wat vroeger voor mij ondenkbaar was.
Sinds een 2-tal jaar speel ik weer dagelijks (of toch bijna dagelijks) en ik haal heel wat inspiratie en motivatie uit sites zoals deze. nu vind ik het echt jammer dat ik de gitaar gedurende al die jaren verwaarloosd heb :cry:
de passie is echter terug en dat maakt mij dan weer erg blij :D

annoost

voorstelling Ann

Bericht door annoost » wo jul 06, 2005 1:51 am

Ik was daarnet niet ingelogd , vandaar dat mijn post als gast verschenen is ; maar normaal werk ik dus onder de naam annoost.
dit even ter verduidelijking.

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » wo jul 06, 2005 9:52 am

Dag Anne,
Het is de bedoeling dat de verschillende sites gelijkwaardig blijven wat "aanbod" betreft. Dus je zou overal over dezelfde partituren moeten beschikken, enz....
Je hebt waarschijnlijjk gezien dat er een nieuwe partiturenbank in het leven is geroepen. Jean-François heeft er ongeveer 5 jaar over gedaan om al deze partituren klaar te stomen. Vandaar dat hij ze slechts beschikbaar wilt maken voor "trouwe" bezoekers van zijn website.
Er wordt een groot pak verwacht eind september.
Probeer je misschien op één site te focussen, om zo snel mogelijk aan je 40 berichten te geraken!!!! JFD spreekt van een volledige uitgave van het werk van Tarrega, het zou om een wereldpremière gaan.
Groetjes.
Marie-Claire :D :D

Almar

Bericht door Almar » za jul 09, 2005 7:43 pm

Interessant! hoop dat er meer bij komt. Ben ook bezig om wat meer berichtjes achter te laten op de nederlands site misschien dat dat in toekomst wat meer privileges geeft.
Toch vind ik het nu ook al wel een fantastische site hoor! :)

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » za jul 09, 2005 8:28 pm

Niet vergeten te registreren voor de verschillende groepen!
Er staat een pracht van een mp3 in die nieuwste rubriek "meesterwerken" (tot nu toe de enige, maar er komt nog).
Verder wordt waarschijnlijk eind september het volledige werk van Tarrega gepost.
Marie-Claire

Jenny

Bericht door Jenny » ma jul 11, 2005 10:32 pm

Ik ben zeer benieuwd naar de partituren bank van de meesterwerken. Staan er ook partuturen op voor samenspel??

Jenny

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » ma jul 11, 2005 10:38 pm

Er staat momenteel een quatuor in, van Teleman.
Op het eerste zich is dat alles. Het is nu vooral Bach dat erop gekomen is.
:wink:
Marie-Claire