even voorstellen

Om u voor te stellen, en meteen een vriendelijke goeidag te versturen naar de mede-forumleden
john

even voorstellen

Bericht door john » do sep 08, 2005 7:41 pm

hoi, ik ben john uit Affligem, 45 jaar en door het toedoen van de dochters heb ik er nu pas voor gekozen om AMV en gitaarles te gaan volgen in Aalst in apk.
1 dochter is 8 jaar en speelt viool
andere is 6 en speelt piano
mijn vrouw speelt dwarsfluit

e.zurcher

Bericht door e.zurcher » do sep 08, 2005 8:20 pm

Welkom bij ons forum, John. Dat wordt een vrolijk, musicerende familie! Ben benieuwd of er bladmuziek voor viool, gitaar, dwarsfluit en piano bestaat. De piano zou jullie wel eens alle drie kunnen overstemmen.

Dit forum wordt met de dag actiever, dus ben ik benieuwd naar je bijdrages. Er zijn genoeg mensen die je met raad en daad kunnen bijstaan.
Groetjes,
Erik Zurcher
gitaar K. Hill, model Barcelona

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » do sep 08, 2005 8:40 pm

Hallo John,
Van harte welkom op de site. Veel sukses met de studies. Je hebt nooit geen gitaar gedaan, of wel?
Marie-Claire

Floyd Messina

Bericht door Floyd Messina » do sep 08, 2005 9:08 pm

hallo john,

welkom op de site

Floyd

vabulo

Bericht door vabulo » do sep 08, 2005 11:10 pm

John,

Als ik dit allemaal lees ligt er voor jou nog een uitdagende muzikale toekomst aan je voeten.
Heb zelf ook een dochter die dwarsfluit speelt en hebben vroeger samen een aantal duetten gespeelt waaronder de Serenade van Hayden. (niet zo eenvoudig)
Een bundel met duetten ook in mijn bezit voor gitaar en dwarsfluit is “ Guitar & Flute Duets” van Peter Draper met 47 werkjes ondermmer van Dowland, Purcell,Tellemann,Bach, Handel, Mozart, Granados, Tarrega enz. met een gemiddelde moeilijkheidsgraad is eenvoudiger dan de serenade van Hayden.

Wat ik wel riskant vind is dat je tezamen met je vrouw die dwarsfluit speelt duetten zou spelen.
Het zou kunnen zijn dat ze eens de eerste viool gaat spelen en dan is er de fun vroeg van af.
Maar mits goede afspraken kan je daar ook veel plezier aan beleven

Just Merks

Bericht door Just Merks » do sep 08, 2005 11:24 pm

Welkom John uit Affligem,

Komt daar niet dat heerlijke bier vandaan. Succes met de studie. Het zal bij tijd en wijle wel een heksenkeet zijn bij jou thuis met al die muziekale mensen.

groeten,

Just
Zint eer gij begint.

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » do sep 08, 2005 11:29 pm

In ieder geval, voor samenspel zal je niet ver moeten zoeken. Het moet best gezellig zijn, met mooi weer iedereen in de tuin en maar spelen.
Marie-Claire

Annemarie

Bericht door Annemarie » vr sep 09, 2005 12:18 am

Hoi John,

Dat klinkt vast geweldig samen. Maar ook wel lastig om afspraken te maken wie wanneer mag studeren.
Welkom op het forum.

Esther

swastassijns

Bericht door swastassijns » vr sep 09, 2005 8:42 am

Dag John,

van harte welkom hier... Ik kan je vertellen dat hier heel wat interessante informatie te rapen (en te delen) valt. Daarenboven krijgen heel wat forumgenoten hier binnenkort een 'gezicht' en worden ze 'tastbaar' want we kunnen mekaar ontmoeten op de komende Delcamp-dag van dit forum.

Ik ben van Dendermonde ... en niet zo verre buur van jou dus :wink:

groetjes,

Arlette

Bericht door Arlette » vr sep 09, 2005 5:28 pm

Muzikaal gezin dat is goed :D welkom op het forum :)