Hoi iedereen ik ben Simonette

Om u voor te stellen, en meteen een vriendelijke goeidag te versturen naar de mede-forumleden
Simonette

Hoi iedereen ik ben Simonette

Bericht door Simonette » do sep 08, 2005 12:39 pm

Hoi! Ik ben Simonette, afgestudeerd klassiek gitaar in Rotterdam bij Henk Westhiner in 1991. Hardstikke leuk dit forum; zal er regelmatig terugkomen en hopelijk kan ik hier en daar een nuttige bijdrage leveren. Tot ziens en tokkel-ze!! :lol:

annoost

Bericht door annoost » do sep 08, 2005 12:45 pm

Hallo Simonette, welkom op de site.

Vertel eens iets meer over jezelf, geef je les? welke gitaar heb je? welke soort muziek speel je het liefst ? een mp3 tje misschien????

In elk geval veel plezier op de site.

Ann

Simonette

Bericht door Simonette » do sep 08, 2005 1:19 pm

Hallo Annoost,
Dank voor het welkom. Ja ik geef gitaarles aan het Haags Gitaarcentrum. Ik hou van alle stijlen gitaarmuziek, want er zijn in alle tijden prachtige stukken gecomponeerd. Misschien is er wel enige hang naar de zuidamerikaanse hoek...Barrios, Villa Lobos, Riera, Ponce... Ik ben nog altijd dik tevreden met en verliefd op mijn Contreras Doble Tapa, ceder bovenblad. Ik gebruik het liefst d'Adario Pro Arte normal tension snaren. Een MP3 heb ik helaas niet :oops: Maar wie weet!

e.zurcher

Bericht door e.zurcher » do sep 08, 2005 1:28 pm

Hallo Simonette,
Wij hebben elkaar al eens ontmoet, vorig jaar openhuis haags gitaar centrum. Toen heb ik je een CD met bladmuziek gegeven. Zelf ben ik nog steeds leerling van Henk Westhiner.

Op dit forum tref je amateurgitaristen van alle niveau's tot en met gitaardocenten. De laatste tijd is dit forum behoorlijk actief, dus we hopen op een regelmatig bijdrage van je.

Marie-Claire Hardat is onze 'moeder' op dit forum. Zij is je steun en toeverlaat als je vragen of verzoeken hebt. Bovendien ziet zij erop toe dat er geen illegale bestanden via dit forum verspreid worden.
Groetjes,
Erik Zurcher
gitaar K. Hill, model Barcelona

Annemarie

Bericht door Annemarie » do sep 08, 2005 1:43 pm

Hallo Simonette,

Welkom op dit forum. Ik denk dat wij elkaar ook 'kennen'. Ik zie een middelgroot meisje voor me met kort, zwart (iig donker) haar.
Ik ben in '90 afgestudeerd bij Hans van Goch, ook in R'dam.
Esther is mijn nickname. Irl heet ik Annemarie.

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » do sep 08, 2005 1:52 pm

Dag Simonette,

Welkom op dit forum. Als je vragen hebt over de algemene werking van dit forum, stel ze gerust.
En laat eens iets horen van je, via de mp3 muziek. Iets dat niet meer door auteurrechten is beschermd.

Marie-Claire

Simonette

Bericht door Simonette » do sep 08, 2005 4:40 pm

Hallo Erik, Esther en Marie-Claire. Erik, natuurlijk ken ik je! En die CD-R was/is echt helemaal te gek, nogmaals heel erg bedankt. Doe Henk de groeten.
Hoi Annemarie, je beeld van mij klopt hoor. Ben jij dat meisje dat nog bij Stefan Rak is gaan studeren?? Of nee...dat was Wilma... Maar toch denk ik wel te weten wie jij bent, je had kastanjebruin halflang haar? :?:
En Hallo Marie-Claire, bedankt voor de introductie! Ik zal eens op het forum gaan lezen over mp3's maken.

Annemarie

Bericht door Annemarie » do sep 08, 2005 4:47 pm

Hoi Simonette, dat was idd Wilma. Ik was wel met haar bevriend. Ik was ook erg bevriend met Hanneke. Ik had wel halflang haar maar meer donkerblond dan kastanje bruin dus ik weet niet zeker of je de goeie voor je hebt :D
In ieder geval leuk om jou hier tegen te komen.

Esther

Just Merks

Bericht door Just Merks » do sep 08, 2005 11:27 pm

Welkom Simonette,

Het wordt steeds drukker op het forum. Ook is het niveau verschil erg groot. Ik denk dat wij; de iets midnere goden nog een hoop van jullie kunnen opsteken.

groeten,

Just
Zint eer gij begint.

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » do sep 08, 2005 11:51 pm

En de dag dat we goden zijn, helpen we anderen verder. Dat is één van de doelstellingen van de site. Je hebt dat heel goed gezien.
Na deze filosofische gedachte duik ik mijn bed in.
Groetjes Just, tot volgende keer op de site.
Marie-Claire.

swastassijns

Bericht door swastassijns » vr sep 09, 2005 8:45 am

Dag Simonette,

van harte welkom op dit levendige forum. Hoe meer zielen hoe meer vreugt :lol:

Arlette

Bericht door Arlette » vr sep 09, 2005 5:28 pm

Welkom op het forum :D