Hallo, ik stel me even voor

Om u voor te stellen, en meteen een vriendelijke goeidag te versturen naar de mede-forumleden
Jan Moens

Hallo, ik stel me even voor

Bericht door Jan Moens » za sep 03, 2005 7:57 pm

Hallo iedereen,

(ik geloof dat ik me eerder vandaag in het verkeerde forum heb voorgesteld, sorry daarvoor)

Ik speel al bijna 30 jaar (met onderbrekingen) klassieke gitaar. De laatste jaren echter vooral in mijn eentje. Daarom ben ik blij dit forum te hebben leren kennen.

Ik ben op het ogenblik zoet met het uitzoeken van een repertoire dat ik uit het hoofd wil leren spelen (o.a. Baden Powell, Vicente Sojo, Vila Lobos, ...) Echt goed lukt dat niet, maar er is geen haast bij. Daarnaast heb ik onlangs via het internet enkele interessante kamermuziekpartituren op de kop kunnen tikken (gitaar/viool, gitaar/klarinet, gitaar/cello) en ik hoop hiervoor ook ooit eens partners te vinden.

Ik beken eerlijk dat ik liever gitaar speel dan dat ik voor een computer zit, maar ik zal proberen regelmatig eens een kijkje te komen nemen op dit forum.

Groeten,
Jan

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » za sep 03, 2005 8:17 pm

Hallo Jan, welkom op het forum

Zoals je weet via het Engels forum, wordt er in januari een "Delcamp" weekend georganiseerd voor alle leden van het forum.
Als je graag een duootje wilt instuderen met één van de andere leden, volstaat het om een oproep te doen. Je zou wel je moeilijkheidsgraad moeten opgeven (door te referen naar de partiturenbank), en/of iemand in de buurt moeten vinden.

Een andere mogelijkheid is dat de beste van de twee partijen een deel opneemt, en mailt naar zijn collega, die dan zoveel mogelijk copieert...

Nog hartelijk welkom hier.

Marie-Claire

annoost

Bericht door annoost » za sep 03, 2005 8:21 pm

Dag Jan

Welkom op de site. Ik ben zeker dat je hier veel motivatie gaat vinden voor je gitaarspel.
Ik kan moeilijk een dag zonder een bezoekje te brengen aan het forum.
In elk geval veel plezier.
Ann

Joost