ik ben Spacetoon

Om u voor te stellen, en meteen een vriendelijke goeidag te versturen naar de mede-forumleden
Spacetoon

ik ben Spacetoon

Bericht door Spacetoon » ma aug 08, 2005 4:08 pm

Dag allemaal.
Ik ben Stéphane, ben Fransman en 34 jaar oud. Ik spreek spijtig genoeg geen Nederlands (wel heel goed Duits) en heb wat hulp van buitenaf gekregen voor deze presentatie.
Ik speel klassieke gitaar sedert een 2-tal jaar en ben eraan verslaafd. Ik probeer zoveel mogelijk met "hart en nieren" te spelen, maar het lukt niet altijd.
Ik speel op een Yamaha CG 90MA.
Momenteel studeer ik de Choros van Semenzato in, en hoop ermee klaar te zijn tegen het Kerstoptreden.
Ik hou van muziek, maar heb geen speciale voorkeur voor een periode. Ik heb vroeger 5 jaar piano gestudeerd, maar dat is al lang geleden.
Ik zou graag kennis willen maken met jullie, ik hoop dat mijn vertaler zal kunnen volgen.
Tot binnenkort.

Steph

PS : Merci au traducteur :!: :P :wink:
Guitare Yamaha CG 90 MA

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » ma aug 08, 2005 4:11 pm

Dag Spacetoon,
Welkom op de site! Tot binnenkort.
Bienvenu sur le site! A bientôt
Marie-Claire

Floyd Messina

Bericht door Floyd Messina » ma aug 08, 2005 5:51 pm

Hoi Stéphane,

welkom

Floyd

Spacetoon

Bericht door Spacetoon » ma aug 08, 2005 6:19 pm

Hoi Marie-Claire et Floyd Messina, Merci, danke, thank you :lol:

Steph
Guitare Yamaha CG 90 MA

Jenny

Bericht door Jenny » ma aug 08, 2005 8:16 pm

Hallo Stephane welkom op de site. Helaas is mijn Frans niet zo goed maar zo te merken kom je er wel in het Nederlands. Veel plezier op de site.

Jenny

Spacetoon

Bericht door Spacetoon » ma aug 08, 2005 8:22 pm