ik ben Spacetoon

Om u voor te stellen, en meteen een vriendelijke goeidag te versturen naar de mede-forumleden
Spacetoon

ik ben Spacetoon

Bericht door Spacetoon » ma aug 08, 2005 4:08 pm

Dag allemaal.
Ik ben Stéphane, ben Fransman en 34 jaar oud. Ik spreek spijtig genoeg geen Nederlands (wel heel goed Duits) en heb wat hulp van buitenaf gekregen voor deze presentatie.
Ik speel klassieke gitaar sedert een 2-tal jaar en ben eraan verslaafd. Ik probeer zoveel mogelijk met "hart en nieren" te spelen, maar het lukt niet altijd.
Ik speel op een Yamaha CG 90MA.
Momenteel studeer ik de Choros van Semenzato in, en hoop ermee klaar te zijn tegen het Kerstoptreden.
Ik hou van muziek, maar heb geen speciale voorkeur voor een periode. Ik heb vroeger 5 jaar piano gestudeerd, maar dat is al lang geleden.
Ik zou graag kennis willen maken met jullie, ik hoop dat mijn vertaler zal kunnen volgen.
Tot binnenkort.

Steph

PS : Merci au traducteur :!: :P :wink:
Guitare Yamaha CG 90 MA

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » ma aug 08, 2005 4:11 pm

Dag Spacetoon,
Welkom op de site! Tot binnenkort.
Bienvenu sur le site! A bientôt
Marie-Claire

Floyd Messina

Bericht door Floyd Messina » ma aug 08, 2005 5:51 pm

Hoi Stéphane,

welkom

Floyd

Spacetoon

Bericht door Spacetoon » ma aug 08, 2005 6:19 pm

Hoi Marie-Claire et Floyd Messina, Merci, danke, thank you :lol:

Steph
Guitare Yamaha CG 90 MA

Jenny

Bericht door Jenny » ma aug 08, 2005 8:16 pm

Hallo Stephane welkom op de site. Helaas is mijn Frans niet zo goed maar zo te merken kom je er wel in het Nederlands. Veel plezier op de site.

Jenny

Spacetoon

Bericht door Spacetoon » ma aug 08, 2005 8:22 pm

Goedendag Jenny en bedankt voor jouw ontvangst. Ik weet niet of u dit bericht zult begrijpen, maar ik ga het proberen te vertalen met een on-line vertaler van het Frans in het Nederlands. Bedankt voor de bodem van het hart aan allemaal voor uw enthousiaste ontvangst. Ik ben tevreden om vast te stellen dat de liefde van de muziek geen grenzen heeft. A weldra,

Steph :P

PS : automatische vertaling op http://babelfish.altavista.com/babelfish/tr hoop ik dat het minstens begrijpelijk is. :wink:
Guitare Yamaha CG 90 MA

Annemarie

Bericht door Annemarie » ma aug 08, 2005 11:41 pm

Hallo Stephane,

Van harte welkom. Ik ben erg slecht in frans, helaas. Daarom waardeer ik het erg dat je de moeite neemt om eea te vertalen. Hier en daar klinkt de vertaling wat krom maar het is desondanks heel goed te volgen. Hopelijk lukt het andersom voor jou ook om ons te volgen.

Groetjes van Esther

Spacetoon

Bericht door Spacetoon » di aug 09, 2005 10:14 am

Goedendag Esther, bedankt voor deze woorden van welkom. Het is zeer aardig me welkom onder u. Voor de vertaling, schijnt dat in beide richtingen te werken, maar het is verre van perfect te zijn. In ieder geval begrijp ik wat genoemde u me en het het essentieel is. Bedankt iedereen.

Vriendschappelijk,

Steph
Guitare Yamaha CG 90 MA

Hell Yeah

Bericht door Hell Yeah » do aug 11, 2005 6:11 pm

bonjour spacetoon

bien venue

Spacetoon

Bericht door Spacetoon » do aug 11, 2005 6:22 pm

Hell Yeah schreef:bonjour spacetoon

bien venue
Merci Hell Yeah, het is aardig van jouwe kant. Dan aan weldra, :wink: