Ff voorstellen

Om u voor te stellen, en meteen een vriendelijke goeidag te versturen naar de mede-forumleden
Ruud Pennings

Ff voorstellen

Bericht door Ruud Pennings » zo jul 24, 2005 10:23 pm

Hoi, ik ben Ruud. Ik ben gitaarleraar op het Koorenhuis in Den Haag en muzikant. Ik speel in French Touch. Voor wie meer wil weten www.frenchtouch.tiscaliweb.nl . Verder houd ik van heel veel stijlen maar vooral van jazz. En dan van cool, hard bop, bebop zolang het maar geen dixie is. Ik heb er niets op tegen maar ik hou er niet zou van.

Ik geef ook les in veel stijlen. Klassiek, blues, jazz, fingerpickin, fingerstyle. Wellicht spreken we elkaar nog.

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo jul 24, 2005 10:27 pm

Hallo Ruud, welkom op de site.
Ik hoop dat we elkaar nog vaak zullen kunnen "spreken", en dat je je kennis met ons zult willen delen.
Je zult waarschijnlijk al een reeks links hebben geprobeerd, en gemerkt hebben dat die nog "gesloten" zijn.
De sleutel is eenvoudig: je stuurt een minimaal aantal berichten op, en je meldt je aan via de "gebruikersgroepen" (onder de vlaggetjes).
Er is een sleutel na 2 geposte boodschappen, na 4 geposte boodschappen en na 40 geposte boodschappen.
Tot binnenkort.
Marie-Claire

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo jul 24, 2005 10:29 pm

Ik heb de link naar je site lichtjes gewijzigd. Door dat punt erachter kwam het niet goed door.
Klinkt lekker, die muziek van je.
Marie-Claire.

Ruud Pennings

Bericht door Ruud Pennings » zo jul 24, 2005 10:37 pm

Dank je. Oh sorry, die punt moet er natuurlijk niet staan. Maar dat lijkt me logisch.

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo jul 24, 2005 10:39 pm

En je mag je aanmelden bij de groep van twee geposte boodschappen. :wink: :wink: :wink:
Ik kan zelf geen goedkeuring geven, het moet gebeuren na een e-mail van de aanvrager.
Marie-Claire.

Ruud Pennings

Bericht door Ruud Pennings » zo jul 24, 2005 10:45 pm

Marie Claire, wellicht een hele domme vraag waarom is dat

btw mijn toetsenbord reageert niet goed alle tekens worden anders weergegeven in deze berichten vandaar ook geen streepje tussen je namen

ruud

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo jul 24, 2005 10:56 pm

Ik weet niet onder welk systeem je werkt (Windows, Linux, enz....).

Indien je onder Windows XP werkt, zou je je taalinstellingen eens moeten bezien:

Je gaat naar je bureaublad.
Klikken op "deze computer"
Klikken op "een instelling wijzigen"
Klikken op "datum, tijd, taal, enz...."
Daar kan je zien welke talen je computer ondersteunt, en welke taal standaard is. Ik gebruik België (Nederlands).
Anders doen we het zonder strepen en speciale lettertekens.

Marie-Claire

annoost

Bericht door annoost » zo jul 24, 2005 11:23 pm

Welkom Ruud
Ik heb ondertussen jullie site eventjes bezocht, inderdaad leuk muziek.
Ann

Ruud Pennings

Bericht door Ruud Pennings » zo jul 24, 2005 11:51 pm

Dank je Ann. De site is echt aan vernieuwing toe. Maar dat komt binnekort wel. Even nieuwe opnamen maken zodat het wat meer representatief is voor wat we doen. Onlangs in Utrecht tangodansers begeleid. Was ook weer een hele nieuwe ervaring. maar ja dit forum gaat natuurlijk echt over de klassieke muziek voor gitaar. Tjonge, net even gekeken naar alle bladmuziek maar dat is zeer bruikbaar. Ook voor de les. De meeste van deze stukjes zeer echt wereldberoemd in klassiek gitaarland.

Ruud

Annemarie

Bericht door Annemarie » vr jul 29, 2005 11:18 pm

Hallo Ruud,

Van harte welkom hier. Ik hoop van jou te kunnen leren.

Groetjes van Esther

rené

Bericht door rené » ma aug 01, 2005 9:09 am

Hoi Ruud

Leuk trio! en klinkt goed 8)

doen jullie ook django?

groetjes René

Ruud Pennings

Bericht door Ruud Pennings » ma aug 01, 2005 1:19 pm

He Rene,

Bedankt. We doen geen Django. Dat kunnen veel mensen veel beter en buiten dat stikt het van die Django clubjes dus dat zou geen echte aanvulling zijn. De muziek die wij maken en zeker in die combinatie hoor en zie je echter zelden a nooit. Dat maakt het tevens ook heel leuk om te doen.

Gr,

Ruud

Hell Yeah

Bericht door Hell Yeah » do aug 11, 2005 6:06 pm

hoi ruud

klinkt inderdaad zeer lekker ...

:D