Ff voorstellen

Om u voor te stellen, en meteen een vriendelijke goeidag te versturen naar de mede-forumleden
Ruud Pennings

Ff voorstellen

Bericht door Ruud Pennings » zo jul 24, 2005 10:23 pm

Hoi, ik ben Ruud. Ik ben gitaarleraar op het Koorenhuis in Den Haag en muzikant. Ik speel in French Touch. Voor wie meer wil weten www.frenchtouch.tiscaliweb.nl . Verder houd ik van heel veel stijlen maar vooral van jazz. En dan van cool, hard bop, bebop zolang het maar geen dixie is. Ik heb er niets op tegen maar ik hou er niet zou van.

Ik geef ook les in veel stijlen. Klassiek, blues, jazz, fingerpickin, fingerstyle. Wellicht spreken we elkaar nog.

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo jul 24, 2005 10:27 pm

Hallo Ruud, welkom op de site.
Ik hoop dat we elkaar nog vaak zullen kunnen "spreken", en dat je je kennis met ons zult willen delen.
Je zult waarschijnlijk al een reeks links hebben geprobeerd, en gemerkt hebben dat die nog "gesloten" zijn.
De sleutel is eenvoudig: je stuurt een minimaal aantal berichten op, en je meldt je aan via de "gebruikersgroepen" (onder de vlaggetjes).
Er is een sleutel na 2 geposte boodschappen, na 4 geposte boodschappen en na 40 geposte boodschappen.
Tot binnenkort.
Marie-Claire

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo jul 24, 2005 10:29 pm

Ik heb de link naar je site lichtjes gewijzigd. Door dat punt erachter kwam het niet goed door.
Klinkt lekker, die muziek van je.
Marie-Claire.

Ruud Pennings

Bericht door Ruud Pennings » zo jul 24, 2005 10:37 pm

Dank je. Oh sorry, die punt moet er natuurlijk niet staan. Maar dat lijkt me logisch.

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo jul 24, 2005 10:39 pm

En je mag je aanmelden bij de groep van twee geposte boodschappen. :wink: :wink: :wink:
Ik kan zelf geen goedkeuring geven, het moet gebeuren na een e-mail van de aanvrager.
Marie-Claire.

Ruud Pennings

Bericht door Ruud Pennings » zo jul 24, 2005 10:45 pm

Marie Claire, wellicht een hele domme vraag waarom is dat