Ik ben Nele

Om u voor te stellen, en meteen een vriendelijke goeidag te versturen naar de mede-forumleden
nelson

Ik ben Nele

Bericht door nelson » zo jul 17, 2005 12:07 am

Hallo,
ik ben Nele. Ik ben 22 en speel nu een jaar gitaar :) . Vroeger heb ik nog viool gespeeld, wat wel een groot voordeel is om gitaar te leren spelen, t gaat echt wel vlug. Ik hoop dat ik me op deze site zal amuseren.

nelson

Bericht door nelson » zo jul 17, 2005 12:13 am

Ik zie dat ik er nu al twee keer sta. Ben zo'n computerwonder hé. Als iemand mijn tekst kan verwijderen, doe gerust hé!
Nele

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo jul 17, 2005 12:25 am

Dag Nele, welkom op de site.
Je dubbel gebruik is eruit (denk ik toch).
Ik hoop dat ik je hier nog vaak welkom zal mogen heten. Mocht je problemen hebben, stuur dan een mail naar de "administrator".
De site is er niet alleen om je PC-vaardigheden op te drijven, maar vooral je gitaarvaardigheden. :wink: :wink:
Tot binnenkort. En neus vooral tussen alle rubrieken.
Marie-Claire
Laatst gewijzigd door Marie-Claire op ma jul 18, 2005 2:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

annoost

Bericht door annoost » ma jul 18, 2005 12:38 am

hallo Nele

welkom op deze site.
laat nog wat meer weten , zoals de stukken die je speelt, op welke gitaar speel je enz...

Ann

Hell Yeah

Bericht door Hell Yeah » do aug 11, 2005 6:09 pm

gegroet nele en welkom op deze site

Floyd Messina

Bericht door Floyd Messina » do aug 11, 2005 10:03 pm

Hoi Nele,

Welkom alhier

Floyd

nelson

eindelijk mijn gitaar

Bericht door nelson » zo okt 16, 2005 8:53 pm

Ik was een beetje verlegen over de gitaar waar ik tot sindskort op speelde (er zat zelfs een gat in), maar ik heb als arme student wat centjes gespaard om mijn gitaar te kopen. 't is een Cuenca en t is alleszins heel wat anders om erop te spelen.

Ik ben nu gestart met mijn tweede jaar gitaar aan de muziekschool en vind het fantastisch. De stukken die ik graag speel, variëren enorm. Ik speel veel klassiek, maar ook moderne muziek speel ik graag en in de muziekschool vind ik dat best wel het grote voordeel dat je een beetje van alles kunt proeven (k mag natuurlijk altijd nog mijn zegje doen)

Momenteel ben ik bezig met Lagrima (dat stuk van het befaamde toernooi), Lamento (Armand Coeck) en Jeux Dangereux (anoniem)

Ik hou echt enorm van't instrument en k hoop dat ik er nog veel uurtjes van zal kunnen genieten.
:)

Nele

annoost

Bericht door annoost » zo okt 16, 2005 9:22 pm

proficiat met je nieuwe gitaar , ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven.
Je weet ook wat dat wil zeggen op dit forum dan vragen we allemaal onmiddellijk :mp3svp: :mp3svp: :mp3svp:

Ann

nelson

Bericht door nelson » zo okt 16, 2005 10:04 pm

k had me wel verwacht aan die vraag. :)
Ik zal er toch eerst nog een weekje aan werken denk ik, en als mijn leraar van gitaar mij te vertellen heeft dat het op zijn pootjes staat zal ik het eens proberen op te nemen.

Nele

vabulo

Bericht door vabulo » zo okt 16, 2005 10:17 pm

@ Nelson,

“…..gestart met mijn tweede jaar….” en al met Lagrima;Lamento en Jeux Dangereux ( Jeux Interdits ?) bezig. Daar doe ik mijn hoed voor af.
Veel succes met de nieuwe Cuenca en je eerste gitaar niet wegdoen.
Daar heb je later spijt van moest je dat doen.

Lucdb

Bericht door Lucdb » ma okt 17, 2005 3:11 pm

Amai Nele,

inderdaad chapeau ! Ik zit in M2 en heb zojuist ook Jeux Interdits gespeeld, en ik vond wel dat er een paar venijnige barreetjes tussenzaten.
Dit is natuurlijk geen referentie en laat dit je vooral niet afschrikken !
Mijn advies is oefenen, oefenen, oefenen en nog eens oefenen ...

Volhouden !

nelson

Bericht door nelson » ma okt 17, 2005 6:40 pm

Die barreetjes zijn inderdaad niet zo makkelijk, maar heb daarvoor tijdens de vakantie een aantal fantastische studies gehad (hmmm hmmm) :)
Ook met akkoorden ben je verplicht hé om barrés te nemen.

En t was inderdaad jeux interdits.

Arlette

Bericht door Arlette » ma okt 17, 2005 6:43 pm

Het komt vanzelf die barees op het begin zijn ze inderdaad erg moeilijk maar het went en dan lukt het geef als tip doorgaan en niet opgeven succes

Groetjes Arlette

kwoensj

Jp

Bericht door kwoensj » ma okt 17, 2005 8:10 pm

Na 7 jaar opnieuw een gitaar gekocht. En nu maar weer oefenen. Jp groet jullie vanuit Zuid-Afrika

annoost

Bericht door annoost » ma okt 17, 2005 8:59 pm

Dag kwoensj

Welkom op de site. Er zijn hier wel nog meer die na een pauze van enkele jaren de gitaar terug opnemen. Veel succes.

Ann