Leuke dag

Hier kun u uw boodschappen plaatsen. Om in andere rubrieken een boodschap te plaatsen of om gebruik te maken van de gratis partituurbank is het noodzakelijk om u in te schrijven. Raadpleeg de FAQ als u nieuw bent.
Jenny

Leuke dag

Bericht door Jenny » di jul 05, 2005 5:37 pm

Indien je 24 of 25 september in de buurt van breda bent is het de moeite waard om langd het chassee theather te gaan. De Kulturele Amateur Manifestatie "KAM" is dan aan de gang. Ik speel samen met Apoyando ook een aantal stukken op 24 september. Ikmoet zeggendat het vorig jaar echt de moeite waard was. Entree is gratis dus als je een gaatje hebt moet je het niet overslaan.

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » di jul 05, 2005 10:59 pm

Hallo, Jenny, zou je iets meer inlichtingen kunnen geven?
Datum, plaats, vooral uur van aanvang, spelen er nog andere groepen mee (gitaar, niet gitaar)? Eventueel een web link.
Zo kan ik het op de agenda van de site plaatsen.
Ook andere evenementen waar je weet van hebt, (wel in de gitaristieke sector) mogen gerust op de agenda worden geplaatst.
Marie-Claire

Jenny

Bericht door Jenny » wo jul 06, 2005 10:09 pm

Hoi Marie-Claire,

De KAM is in het Chassee theater in Breda, Het adres is Claudius Prinsenlaan 8. Ik weet niet exact hoe laat het begint of wanneer wj moeten spelen. Zodra ik dit weet geef ik het wel door. Het is niet alleen gitaar muziek maar ook zingen dansen big bands enz. Het is de bedoeling dat het programma zeer gevarieerd is. Alle amateur groepen uit Breda kunnen zich hiervoor inschrijven. Het is altijd vol en er is een strak schema.Er zijn altjd meer groepen die mee willen doen dan dat er plaats voor is.

Jenny

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » wo jul 06, 2005 10:16 pm

Je mag gerust zelf een berichtje plaatsen, rubriek "agenda".
Als je iets post moet je de hoofding "Onderwerp" invullen. Voor de agenda vragen we om het formaat 2005-09-24 te gebruiken.
Iedereen kan de boel netjes sorteren op datum.
Ik moet af en toe wel een beetje grote kuis houden tussen de berichten, dus na afloop zal dat bericht verdwijnen.
Niets belet je om een kort verslagje in te sturen, in de stijl van "klein verslag over het optreden van...... enz".... dat dan wel op de site blijft.
Groetjes
:wink:
Marie-Claire

Almar

Bericht door Almar » za jul 09, 2005 7:17 pm

Hoi Jennie,
Ik zal er zeker zijn als ik de mogelijkheid heb. Ik probeer toch zo veel mogelijk gitaarvoorstellingen te zien. Altijd weer een genot voor de ziel!
Bedankt voor je berichtje.

Almar

rené

Bericht door rené » za jul 09, 2005 9:56 pm

aha en ik woon daar eens zien of het lukt me vrij te maken!

Jenny

Bericht door Jenny » di jul 12, 2005 9:23 am

Zodra ik het exacte programma weet zal ik wel doorgeven hoelaat en in welke zaal er gitaar muziek is. Wij met Apoyando spelen in ieder geval op zatersag en het mandoline orkest Estrellita speel op zondag. Verdere info volgt nog.

Jenny

Joost

KAM Breda

Bericht door Joost » zo aug 21, 2005 12:02 pm

Ik heb inmiddels de tijden wanneer we tijdens de KAM spelen. Zoals jullie via Jenny al hebben vernomen is het in het Chasse theater in Breda. We spelen daar op zaterdag 24 september van 20.25u tot 21.00u. Het is altijd een erg leuk evenement met veel amateurgezelschappen die allemaal een half uur mogen optreden in het theater. Wij spelen in de Pierre de Jongezaal.
Ik zal ook de link naar de website van de KAM hieronder zetten, je kunt dan het volledige programma zien.

Groeten,
Joot

http://www.kambreda.nl

Joost

Bericht door Joost » zo aug 21, 2005 12:08 pm

Ik zal het optreden maar gelijk in de agenda van deze site zetten.

Joost