Een vraag aan de dames op de site.

Hier kun u uw boodschappen plaatsen. Om in andere rubrieken een boodschap te plaatsen of om gebruik te maken van de gratis partituurbank is het noodzakelijk om u in te schrijven. Raadpleeg de FAQ als u nieuw bent.
annoost

Een vraag aan de dames op de site.

Bericht door annoost » ma okt 03, 2005 11:21 am

het gaat hem over de kledij.

Ik ben gitaar beginnen spelen op 9 jarige leeftijd en ik moet zeggen dat ik gedurende mijn jeugd enkel lange broeken gedragen heb.Ik kreeg daar ook geregeld opmerkingen over. Ik heb altijd gezegd dat dat door het gitaarspelen kwam, ik zie mij (nog steeeds niet) spelen met een rok.
Ik was nu eigenlijk benieuwd of jullie hetzelfde "probleem" hebben.

Ann

Annemarie

Bericht door Annemarie » ma okt 03, 2005 11:32 am

Ik draag het liefst een spijkerbroek. Ik heb er nog nooit opmerkingen over gekregen gelukkig. Maar toen ik nog een stuk jonger en slanker was heb ik eens een jurk met een vrij lange en hele wijde rok gehad. Ik heb ook weleens een broek gehad met hele wijde pijpen zodat het net een lange rok leek als ik stond.

Annemarie

Simonette

Bericht door Simonette » ma okt 03, 2005 11:45 am

Altijd een broek aan met gitaarspelen. Eigenlijk nooit opmerkingen over gekregen, behalve van mijn moeder :roll:

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » ma okt 03, 2005 12:57 pm

Hallo, ik doe altijd een lange of 3/4 broek aan. Een korte rok (zeker mini) is geen zicht en zit ongemakkelijk. Het enige soort rok dat ik zou aandoen is er eentje die bijna tot op de grond valt, en wijd.

Marie-Claire

Jenny

Bericht door Jenny » do okt 06, 2005 11:35 pm

Ja inderdaad. Gitaar spelen met een rok aan is geen gezicht. IK zelf heb dit nooit als een probleem ervaren want ben toch niet zo dol op een rok. Het draagt niet lekker en je moet altijd zo oplettten. Ik voel mij het lekkerste in een broek. Kan me er eigenlijk niet zo druk om maken als ik daar commentaar op krijg.

Groetjes Jenny :P