Kiezen voor een nieuw logo

Hier kun u uw boodschappen plaatsen. Om in andere rubrieken een boodschap te plaatsen of om gebruik te maken van de gratis partituurbank is het noodzakelijk om u in te schrijven. Raadpleeg de FAQ als u nieuw bent.
Marie-Claire

Kiezen voor een nieuw logo

Bericht door Marie-Claire » za sep 17, 2005 11:32 am

Hallo,

Dit zijn de ontwerpen voor een nieuw logo.
Om te stemmen, gewoon het nummer posten in antwoord op deze boodschap, geen commentaar. De percentages bovenaan geven de stemmen op het FR-forum weer, niet het totaal met de andere fora erbij.

logo

Het stemmen gaat door tot 25 september.

Groetjes,

Marie-Claire

Annemarie

Bericht door Annemarie » za sep 17, 2005 1:00 pm

Ik heb me een paar dagen geleden aangemeld bij het fr forum en heb dus al gestemd.

annoost

Bericht door annoost » za sep 17, 2005 1:21 pm

ik heb ook al lang gestemd.
Ann

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » za sep 17, 2005 1:25 pm

Ik ook....
Ik hoop dat er nog leden zijn die zich niet hebben aangemeld op de Franse site, vooral omdat het zoeken is geworden achter die topic.

Marie-Claire

malibu-x

Bericht door malibu-x » ma sep 19, 2005 1:28 pm

mijn stem gaat naar nummert 19.....

Just Merks

Bericht door Just Merks » ma sep 19, 2005 8:35 pm

Ik heb me ook geregistreerd voor het franse forum. Nu moet ik naast gitaar ook nog frans gaan leren. Er staan een heleboel interessante MP3 op. Dat brengt mij weer op ideeen.

groeten,

Just

PS: ik heb ook gestemd.
Zint eer gij begint.

e.zurcher

Bericht door e.zurcher » zo sep 25, 2005 11:11 am

Hoewel ik dagelijks de verkiezing voor het logo gevolgd heb, heb ik nu pas de discussie op het Franse forum doorgelezen: kostelijk! Macchiavelli kan er nog wat van leren. Wat een verkiezingsmanipulatie, maar dan wel heel open en heel grappig. Zelfs voor iemand met alleen schoolfrans is het redelijk te volgen.
Erik Zurcher
gitaar K. Hill, model Barcelona

vabulo

Bericht door vabulo » zo sep 25, 2005 12:43 pm

@ Erik

Van manipulatie gesproken!
En wat me hier nog het meest ergert is dat men nu nog discussieert over geldigheid van stemmen.(Cfr “MOD”)
En wat betreft het ontwerp nr 1 ga ik niet de waarde ervan in twijfel trekken.Maar hier wordt er gezondigd tegen één van de basis principes van goede design dat er geen details in mogen komen.
Een principe dat ook geldig is bij het ontwerp van stickers en affiches; en ik spreek vanuit ervaring.
Erik; in ieder geval veel succes;het zal een randgeval worden.

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo sep 25, 2005 12:57 pm

Ik heb me ook kostelijk geamuseerd. Nu, Jean-François controleert goed om te zien of alles deftig verloopt. Hij mag dan wel luchtig overkomen in die discussie, maar hij bekijkt alles heel grondig.

Marie-Claire

Wat die mp3's op de Franse site betreft, ik hoop dat die collectie eindelijk op alle forums terecht zal komen. De Engelse en de Spaanse site hebben ook heel goede mp3 ertussen zitten.

e.zurcher

Bericht door e.zurcher » zo sep 25, 2005 2:05 pm

Eerlijk gezegd maakt het me niet uit wie er wint. De lol van het maken heb ik immers al gehad. Ik heb groot respect voor alle inzenders die moeite gedaan hebben er iets moois van te maken. Vanuit mijn vakgebied gezien, is dat grote winst. Wie er wint, heeft blijkbaar de juiste snaar geraakt.
Erik Zurcher

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo sep 25, 2005 5:58 pm

Toch is het tof geweest. Ik heb niet kunnen nalaten om die tussentijdse stand te publiceren. Ik weet niet wat of hoe de italianen, spanjaarden en zo hebben gestemd. Maar de ex aequo werd nog groter met die drie fora (NL, D en GB) erbij... Ik ga nog eens piepen, zien hoe de laatste verkiezingpropaganda verloopt.

:wink:
Marie-Claire

e.zurcher

Bericht door e.zurcher » zo sep 25, 2005 10:43 pm

Toch is het leuk om de reakties te lezen, vooral de hardnekkigheid waarmee men hun keuze verdedigt. In mijn werk moet ik regelmatig ontwerpen maken in competitie met andere bureau's. Soms win ik, soms verlies ik, maar de reden waarom ik verlies, wordt me meestal achteraf niet duidelijk. Op het Franse forum wordt in ieder geval openlijk en goedmoedig en met de nodige humor strijd geleverd. Dat is in ieder geval een teken dat het leeft.
Erik Zurcher