Moderne stukken

Hier kun u uw boodschappen plaatsen. Om in andere rubrieken een boodschap te plaatsen of om gebruik te maken van de gratis partituurbank is het noodzakelijk om u in te schrijven. Raadpleeg de FAQ als u nieuw bent.
annoost

Moderne stukken

Bericht door annoost » do jul 21, 2005 8:38 pm

Een kleine bemerking bij het zich houden aan de "75 jaar dood zijn" regel.
Ik hoop dat jullie ook nog voldoende moderne muziek spelen...Het gevaar zit er misschien in dat mensen die deze site veel bezoeken de neiging zullen hebben om veel dezelfde soort muziek te spelen.
Diegenen die nog les volgen zullen daar wel geen last van hebben aangezien de leraar dan wel ingrijpt.
Enfin, ik vroeg het me gewoon af.

Ann

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » do jul 21, 2005 9:02 pm

Het bespreken van moderne stukken is helemaal niet verboden. Alleen het op de website plaatsen van de partituren, of het plaatsen van een mp3, of een rechtstreekse link. :lol:
Het gevaar zit er wel in dat iemand die alleen maar stukken van het web download, nooit geen moderne muziek zal spelen.

Marie-Claire

Arlette

Bericht door Arlette » za aug 20, 2005 1:44 pm

Ik heb al paar keer moderne stukken gehoord van iemand sommige zijn heel apart en mooi echt waar wil ze ook leren spelen :P

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » za aug 20, 2005 1:56 pm

Dag Arlette,
Zoek je een speciaal genre? En voor wat spelersniveau ongeveer? Ik zal zien hoe ik je eventueel verder kan helpen.
:casque:
Marie-Claire

christine

Bericht door christine » za aug 20, 2005 1:58 pm

Arlette schreef:Ik heb al paar keer moderne stukken gehoord van iemand sommige zijn heel apart en mooi echt waar wil ze ook leren spelen :P
Leuk dat je ook op de site bent.
Ik heb wel wat moderne muziek,als ik eraan denk neem ik het de volgende keer wel mee.
Met gitaristische groet
Christine.

Arlette

Bericht door Arlette » di aug 23, 2005 9:39 pm

Dat zal ik wel leuk vinden als u dat mee wilt nemen alvast bedankt :)

Ik weet niet precies wat niveau hoe moet ik dat precies inschatten of hoe bedoelen jullie het? sorry als ik het niet weet :oops:

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » di aug 23, 2005 9:41 pm

Gewoon ongeveer weten hoe moeilijk of gemakkelijk het moet zijn. Tenzij Christine je kan voorzien.
Marie-Claire

Arlette

Bericht door Arlette » di aug 23, 2005 9:48 pm

dat kan ik niet over mezelf zeggen :oops: ik weet het echt niet

christine

Bericht door christine » di aug 23, 2005 10:02 pm

Arlette schreef:Dat zal ik wel leuk vinden als u dat mee wilt nemen alvast bedankt :)

Ik weet niet precies wat niveau hoe moet ik dat precies inschatten of hoe bedoelen jullie het? sorry als ik het niet weet :oops:
Hoi Arlette,
Ik had gedacht aan niet al te moeilijke stukjes van Leo Brouwer of Abel Carlevaro.
Niet moeilijk, is natuurlijk wel betrekkelijk.
Christine

Arlette

Bericht door Arlette » wo aug 24, 2005 10:37 am

oke als u die mee wilt nemen aub zal ik leuk vinden.
Alvast bedankt :D

Groetjes Arlette