la rochelle

Hier kun u uw boodschappen plaatsen. Om in andere rubrieken een boodschap te plaatsen of om gebruik te maken van de gratis partituurbank is het noodzakelijk om u in te schrijven. Raadpleeg de FAQ als u nieuw bent.
annoost

la rochelle

Bericht door annoost » za jul 09, 2005 1:53 pm

Zullen wij iets te horen krijgen van het week-end in La Rochelle?

Weet iemand overigens hoeveel deelnemers er zijn?

Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar tijdens de zomer zal het niet voor iedereen zo eenvoudig zijn om zich vrij te maken.

Ann

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » za jul 09, 2005 2:26 pm

Ik heb niet de volledige lijst, maar zeker waren
JFD, Cécile, Florina, Hervé, Patator, PATRICK, Patrick2, ptitroy, Seb, Serge, smyslov, Thierry Tisserand, ukatoo_00
Al die mensen hebben stukken ingestudeerd. En er is opname apparatuur vertrokken.
Meer nieuws volgt later....

Marie-Claire

rené

Bericht door rené » za jul 09, 2005 9:04 pm

he lA Rochelle daar ben ik eind juli ...ens kijken of ik kan voinden wanneer en wat daar is (geweest?)

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » za jul 09, 2005 9:07 pm

Er is nu dit week-end een samenkomst van leden van de site.
Er worden opnames gemaakt, binnenkort krijgen jullie meer nieuws. Het zal een beetje afhangen van de kwaliteit van de opnames, vermoed ik. Het is de eerste keer dat er zoiets wordt georganiseerd. Als het meevalt volgen er zeker nog andere bijeenkomsten.
Marie-Claire.

rené

Bericht door rené » za jul 09, 2005 9:52 pm

ok ik ben benieuwd!

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » za jul 09, 2005 9:55 pm

Ik ook. Ze zijn nu volop bezig.
Marie-Claire.

annoost

Bericht door annoost » ma jul 11, 2005 11:50 am

ondertussen staan op de franse site veel kleine videofragmenten van de verschillende deelnemers. Echt om jaloers van te worden. :?
Je kunt echt zien dat dit een geweldig week-end was.
Gelukkig heeft Serge toch ervoor gezorgd dat we al een eerste zicht hebben gekregen op het week-end.
Hopelijk kunnen de anderen daar nog wat aan toevoegen.
Ann

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » ma jul 11, 2005 12:24 pm

Serge is de motor achter het hele gebeuren geweest! Het voorstel kwam ook van hem, hij heeft zich ook serieus bezig gehouden met de praktische organisatie en zo. Zodra ik iets meer weet over de follow-up, speel ik het door.
Mocht er nog eens zoiets gebeuren, bezorg ik zo snel mogelijk de informatie.
Marie-Claire

Jenny

Bericht door Jenny » di jul 12, 2005 11:31 am

Als ik het goed begrjp is La Rochelle bedoeld voor iedereen die gitaar speelt en daar zijn kunnen willen laten horen. Is dit zo????

Jenny

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » di jul 12, 2005 11:45 am

Het was een soort vergadering van leden van Delcamp.net. Iedereen mocht er naar toe gaan (voor zover hij/zij regelmatig iets post), mits hij/zij daar iets liet horen. Jean-François Delcamp heeft stukken uitgekozen (solo, duo's, enz...).
Ik weet niet of er een vervolg op komt, we zullen zien. Mocht dat het geval zijn, laat ik zeker iets horen.
Marie-Claire.

Jenny

Bericht door Jenny » di jul 12, 2005 7:40 pm

Okee lijkt mij wel gezellig.

Jenny

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » do jul 21, 2005 10:34 am

Ik heb Jean-François gecontacteerd om officieel bevestiging te krijgen van wat de follow-up wordt. Op de franse site stond iets van een DVD, maar zelf heeft hij nog niets laten weten. Hij is nog altijd met verlof.
Ik heb hem ook gevraagd of er een vervolg op komt volgend jaar, en of het internationaal gaat gebeuren.
Van zodra ik iets officieels weet, horen jullie het.
Marie-Claire

annoost

Bericht door annoost » do jul 21, 2005 8:31 pm

bedankt Marie-Claire

Ik had dat ook gelezen van die DVD op de franse site.Ik hoop echt dat er nog iets komt want de Koyumbaba van Cecile lijkt me echt iets om naar uit te kijken

Ann

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » do jul 21, 2005 8:35 pm

Hij komt volgende week terug uit verlof. Het zal wel één van de prioriteiten op zijn agenda zijn.
Marie-Claire.

Marie-Claire

Bericht door Marie-Claire » zo jul 24, 2005 10:24 am

Ik heb nieuws van Jean-François.
Dat van die DVD is te voorbarig geweest, hij was blijkbaar nog niet zelf op de hoogte van dat project. Er zal zeker iets gebeuren maar "wat" staat nog niet vast.
Er komt een vervolg op deze editie. Internationaal.
Marie-Claire